Osta TECcare -tuotteet verkkokaupastamme

0 tuotetta

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.3.2021 alkaen.

Karhunkaatajankauppa Verkkokauppa

Karhunkaatajankauppa
Tuomikatu 23
53810 Lappeenranta

+358 40 5601 105
info@karhunkaatajankauppa.fi
karhunkaatajankauppa.fi/
2423215-6


Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on Paytrailin omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Karhunkaatajankauppa
Tuomikatu 23
53810 Lappeenranta

+358 40 5601 105
info@karhunkaatajankauppa.fi
karhunkaatajankauppa.fi/
2423215-6

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.


Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Posti kautta palautettaessa käytäthän postin palautustunnusta 659207.

Palautusten pakkaaminen

– Pakkaa tuote samoin kuin se oli pakattu saapuessakin ja käytä esim. toimituksen mukana tulleita pakkausmateriaaleja. Tämä varmistaa palautuksen saapumisen ehjänä perille.
– Älä tee mitään merkintöjä alkuperäisen myyntipakkauksen pintoihin tai kiinnitä pakettikorttia ja teippiä tuotteen myyntipakkauksen pintoihin.
– Emme valitettavasti voi hyväksyä tuotteen palautusta, mikäli palautettava tuote on ostajan riittämättömän pakkauksen vuoksi hajonnut kuljetuksessa.
– Palautusoikeus ei koske ns. hygieniatuotteita esim. ilma-aktivoituva lämmitin, nappikuulokkeet tai lämpösaumauksella sinetöityjä pakkauksia kuten SD muistikortteja.
– Palautusten suhteen noudatamme voimassa olevaa kuluttajansuojalakia.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Takuu

– Tuotekohtainen takuu (yleensä 12kk ellei toisin mainittu) on mainittu kyseisen tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä ja se korvaa valmistus- tai materiaalivirheet.
– Takuuasiat hoidetaan aina asiakaspalvelumme kautta jolloin tuotteessa esiintyvä mahdollinen vika korjataan kuntoon.
– Takuuaika alkaa aina siitä päivästä kun asiakas on vastaanottanut tuotteen.
– Tuotteen takuuvaihto tai -korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa (korjatun vian osalta takuu jatkuu).
– Takuun edellytyksenä on tuotteen tai tarvikkeen käyttäminen valmistajan suositusten ja käyttöohjeiden mukaisesti.
– Takuu ei ole voimassa mikäli todetaan, että tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tavaran vääränlaisesta käytöstä, normaalista kulumisesta, epänormaalista luonnonilmiöstä, tapaturmasta tai muusta tuotteen väärinkäytöstä.
– Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa (2 vrk) siitä kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
– Valmistajan takuu ei ole voimassa mikäli ostaja on omatoimisesti yrittänyt parantaa, korjata tai virittää tuotteen suorituskykyä käyttöohjeiden vastaisesti.
– Tuotteen virittämiseksi katsotaan tuotteen suorituskykyä tai ominaisuuksia nostavien lisäosien ja laitteiden käyttö, jotka eivät ole kyseisen tuotteen valmistajan hyväksymiä.
– Mikäli laitteessa havaitaan takuuseen kuulumaton vika esim. paristojen akkuhapon vuoto laitteen sisään, veloitamme aina kuljetuskustannukset ja korjausarvion.

HUOM! Älä lähetä takuupalautusta Itellan ”postiennakolla” (vastaanottaja maksaa noutaessa). Emme nouda sitä ja kulut jäävät kokonaisuudessaan ostajalle.

Takuupalautus ainoastaan Itellan (posti) asiakaspalautuksena. Itellan palautusnumeron saat asiakaspalvelustamme.

Huolto ja asennus

– Huoltotyön tuntiveloitus 45 € / tunti (sis. ALV)
– Riistakameran lähetysasetusten ohjelmointi 20 € / kamera (sis. ALV)

Muuta

– Tuotteet myydään sellaisena kuin ne ovat esitelty verkkosivuillamme.
– Emme ole vastuussa valmistajien kotisivuilla olevista tiedoista tai niillä esiintyvistä virheistä.
– Tallennamme ostajan tiedot asiakasrekisteriin takuurekisteriä ja mahdollista asiakasyhteydenpitoa koskien.
– Emme luovuta emmekä myy asiakastietoja tai sähköpostiosoitteita ulkopuolisille.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit